יעל לוי ביקשה להתקין תקע של הוט בביתה, אך הטכנאי לא הגיע, האם זכאית היא לפיצויים?

בבית המשפט לתביעות קטנות בחדרה ת''ק 448-08 לוי בן סטון נ' חברת תקשורת הוט

 

העובדות הרלוונטיות:

יעל לוי בן סטון, חברת קיבוץ רגבים ולקוחה של חברת הכבלים הוט, בקשה מהוט בחודש פברואר 2008 להתקין תקע נוסף בביתה לחיבור טלוויזיה.

תואם כי הטכנאי יתייצב בביתה ביום 17.02.08 וכך אכן קרה, אלא שהטכנאי שכח להביא עימו את הציוד המתאים לעבודה ועל כן קבעו הצדדים מועד חדש להתקנה ליום 24.02.08.

בהודעת מסרון מיום 23.02.08 התבשרה יעל לוי כי, כפי שתואם, הטכנאי יגיע למחרת בין השעות 7:30 ל- 9:30.

למחרת, בשעה 9:30, כאשר הטכנאי לא הגיע התקשרה יעל לוי למשרדי הוט, שם בישרו לה כי קרתה טעות וכי חברת הוט לא מבצעת תקעים לחברי קיבוצים, לכך קיימת פרוצדורה שונה של הזמנה אשר צריכה להתבצע באמצעות נציג מיוחד של הקיבוץ העוסק בכך מול הוט.

מיד ביקשה יעל לוי לדבר עם המנהל, אך נענתה בשלילה, תוך מתן הבטחת שווא כי המנהל יחזור אליה תוך 4 שעות. כעבור 5 שעות של המתנה יצרה יעל לוי פעם נוספת קשר ודיברה עם המנהל שהתנצל בפניה על התנהלות החברה.

 

טענות יעל לוי:

כתוצאה מהפסד הזמן, הכולל זמן עבודה והטרדה, מבלי לקבל בסופו של דבר את ההתקנה, יש לפצותה בסך של 2,000 ₪.

כמו כן בעבר כאשר ניתקלה בבעיות עם חברת הוט, לא יצרה קשר עם נציג הקיבוץ ולכן תמוהה לה דרישת הוט.


טענות חברת הוט:

יעל לוי פנתה ב- 05.02.08 ולאחר מכן פעמיים ב- 02.08.08 בעניין התקנת התקע, ונאמר לה כי לא ניתן לבצע את ההזמנה, אלא דרך נציג הקיבוץ.

בפעם הרביעית שפנתה להוט, שיחק מזלה ואושרה לה ההתקנה.

 

 

השופטת נילי פלד החליטה לקבל את גרסתה של יעל לוי ופסקה כי נגרם ליעל לוי הפסד זמן עבודה.

טענותיה של חברת הוט כי זוהי תביעה קנטרנית וטרדנית של יעל לוי המנסה באופן נואש להיפרע שלא כדין מהוט נדחות.

על כן לאור האמור לעיל נפסק כי על חברת הוט לשלם ליעל לוי פיצויים בסך של 2,000 ₪ בתוספת ריבית והפרשי הצמדה מפברואר 2008 ועד ליום הפירעון.

כמן כן נפסק כי חברת הוט תשא ההוצאות המשפטיות של יעל לוי בסך של 200 ₪ בתוספת ריבית והפרשי הצמדה מיום פסק הדין ועד ליום הפירעון.

 

ניתן ביום 02.11.08.

יצירת קשר

השאירו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם: